Форум ОНУ

Гость


Автор Тема: Правила розміщення матеріалів конференції  (Прочитано 3492 раз)

Оффлайн Вика_т

  • Moderator
  • Абитуриент Форума
  • *****
  • Сообщений: 20
  • Репутация 5
Правила розміщення матеріалів конференції
« Ответ #1 : 15 Январь 2012, 19:31:12 »
До уваги учасників Інтернет-конференції!
Для розміщення своїх статей на форумі ОНУ Вам необхідно:
1.) зареєструватися як учасник форуму;
2.) в розділі "Інтернет-конференції/ІМЕМ" вибрати секцію, в роботі якій Ви плануєте прийняти участь (розмістит матеріал);
3.) в обраній Вамі секції створити нову тему, назва якої повинна відповідати назві Вашої статті;
4.) текст статті необхідно розмістити у вікні повідомлення;
5.) текст статті, що розміщується, повинен відповідати вимогам, зазначеним в інформаційному листі;
6.) впродовж місяця (з 2.02. по 1.03.2012) Ви маєте можливість відповідати та коментувати поставлені Вам питання після тексту Вашої статі в рамках створеної Вами теми;
7.) також Ви маєте можливість ставити питання та коментувати відповіді інших авторів в рамках створених ними тем;
8.) якщо в Вас є питання, зауваження чи відгуки щодо процесу проведення конференції, Ви взмозі розмістити їх в підрозділі "Про конференцію" в темі "Організаційні питання".
« Последнее редактирование: 17 Январь 2012, 11:44:23 от Вика_т »