У меня возникли проблемы с литературой. Материала действительно много и вроде всё, то что нужно, однако 30 страниц.
В плане немного видоизменила пункты, с вашими дополнениями. Но, если мы говорим об узком вопросе курсовой, то лично мне трудно его оповестить, так как все три раздела можно рассматривать с разных сторон.
Если говорить об актуальности работы, то конечно хотелось еще отметить (Свободу слова) и что касается непосредственно СМИ ( Украина как объект Экспансии Запада) или это уже на след. Курсах ?
Вообщем, если руководствоваться видоизмененным планом, то получается примерно так:
I.Розділ Теоретико-методологічні підходи до вивчення мас-медіа[/b][/b]
1.1. Функціональна парадигма у дослідженнях мас-медіа (Мас-медії і політично соц .молодь В.Зінчук; Соціологія: Навч. посібник / За редакцією С. О. Макеева. - К.:С69 ォУкраїнська енциклопедіяім. М. П. Бажана, 1999. - 344 с.Розділ 6. МАСОВА КОМУНІКАЦІЯ ПАРАДИГМИ ВИВЧЕННЯ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ; Інтерпретація як політична функція мас-медіа «Перспектива» Яковлєв Д. ; Костенко Н. Парадигми та фактичності нових мас-медіа // Соціологія: теорія, методи, маркетинг ;Назаров М.М. Массовая коммуникация в современном мире: методология [cenzored]иза и практика исследований. - М.: УРСС, 1999. - 240с.)
1.2. Біхевіористський підхід до [cenzored]ізу мас-медіа. (Мас-медії і політично соц .молодь В.Зінчук; Богомолова Н. Н. Социальная психология печати, радио и телевидения. – М.: Изд-во МГУ, 1991. Чинники впливу засобів масової інформації на аудиторію Олексій Баришполець, Даниленко Н. Засоби масової комунікації і політична соціалізація особистості // Соціальна психологія. - 2004. - № 4 (6). - C.61-70
1.3.Концепція четвертої влади у відносинах мас-медія-влада-суспільство.
(Соціологія: Навч. посібник / За редакцією С. О. Макеева. - К.:С69 ォУкраїнська енциклопедіяім. М. П. Бажана, 1999. - 344 с.;» Політична дія мас-медія : моделі та інтерпретації» Д.Яковлєв ; Наукове пізнання ;»Очікування довіри:Мас-медія, аудиторія, влада». Д.Яковлев
II.Розділ Функції мас-медія у демократичному суспільстві.
2.1. Мас-медія у політичному просторі посткомунізму: «вартовий демократії»чи «зброя кланів»
(Наукове пізнання «Очікування довіри:Мас-медія, аудиторія, влада». Д.Яковлев ; «Трансформації віртуального простору та парадигми впливу мас-медійних дискурсів «Ольга Зернецька; «Мас-медія в структурі політичного діалогу» Просвіта Д. Яковлєв; Зернецька О. В. Глобальний розвиток систем масової комунікації і міжнародні віносини. - К.: Освіта, 1999. - С. 196 - 237.)
2.2. Суспільні ЗМІ: правова база та політична доцільність.
(«Чинники впливу засобів масової інформації на аудиторію» Олексій Баришполець; «Громадська думка в унформаціїному суспільстві»Д. Яковлєв ;Бебик В. М., Сидоренко О. І. Засоби масової інформації посткомуністичної України. – К.: МАУП, 1996. – 124 с.)
2.3.Мас-медія і демократія: історія і сучасність.
(«Трансформації політичної влади інформаційну добу» Д.Яковев; Назаров М. М. Массовая комуникация в современном мире: методология [cenzored]иза и практика исследований.- М., 2002. Костенко Н. Парадигми та фактичності нових мас-медіа // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 1998. - № 1 – 2 .- С. 138 – 149. )
III. Розділ. Правове регулювання діяльності мас-медія в Україні .
3.1.Законодавство України щодо діяльності мас-медія.
(Конституція України З А К О Н У К Р А Ї Н И «Про інформацію» ;«Трансформації політичної влади інформаційну добу» Д.Яковев; «Теорія и практика мас-медія в Україні» В.Іванов. ЗАКОН УКРАЇНИ(від 4 лютого 1998 року № 74/98-ВР)Про Національну програму інформатизації
3.2.Українськії інформаційний простір.
(Костенко Н. Парадигми та фактичності нових мас-медіа / Розділ IV. Масова комунікація // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 1998. - №6.- С. 127 – 151; Цензура як прояв недемократичності державної політики України у сфері засобів масової інформації Ігор Гаврада, З А К О Н У К Р А Ї Н И Про Основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 роки
( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2007, N 12, ст.102 )
3.3. Досвід мас-медія в Україні.
( «Цензура як прояв недемократичності державної політики України у сфері засобів масової інформації» Ігор Гаврада; «Трансформації віртуального простору та парадигми впливу мас-медійних дискурсів «Ольга Чернецька Наукове пізнання «Очікування довіри:Мас-медія, аудиторія, влада». Д.Яковлев ; . Українське суспільство – 2003. Соціологічний моніторинг / За ред. В. М. Ворони та М. О. Шульги - К., 2003.)